PSYCHOLOGIE PEDAGOGIKA – kompletní obsah_1:
- PSYCHOLOGIE PEDAGOGIKA – obsah:
- 23. Podniková kultura
- 22. Chování pracovníka v pracovní skupině
- 21. Sociometrie
- 20. Obecná charakteristika pracovní skupiny
- 19. Rozdíl mezi formální a neformální strukturou s…
- 18. Zásady a cíle organizace (uspořádání) vztahů v…
- 17. Sociální systém
- 16. Rozdíl mezi kvantitativním a kvalitativním výz…
- 15. Skupinový rozhovor (focus group)
- 14. Metody kvalitativního výzkumu
- 13. Provádění výběru prvků ze základního souboru
- 12. Základní podmínky výběrových šetření
- 11. Vztah mezi základním a výběrovým souborem v so…
- 10. Kvantitativní sociologický výzkum
- 9. Hlavní etapy sociologického výzkumu
- 8. Sociální mobilita
- 7.Přibližný podíl příslušníků hlavních vrstev v ČR…
- 6. Syntetický sociální status
- 5. Sociální struktura společnosti
- 4. Společenské funkce sociologie
- 3. Předmět sociologie
- 2. Základní etapy vývoje sociologie a paradigma v …
- 1.Vznik sociologie
- OKRUHY – ÚVOD DO SOCIOLOGIE
- Výchova 3.
- Výchova 2.
- Výchova 1.
- Smysl hodnocení
- Výchovný plán 2.
- Výchovný plán 1.
- Estetickovýchovná (výtvarná, hudební, literárně-dr…
- Dramatická výchova
- Hudební výchova
- Estetickovýchovná (výtvarná, hudební, literárně-dr…
- Estetickovýchovná (výtvarná, hudební, literárně-dr…
- Trenér a zároveň vychovatel ( italsky: alledu…
- Příklad – Formačně-herní odpoledne pro sportovce
- Sportovní kroužek odbíjené – příklady
- Sport jako výchovný prostředek
- Tělovýchovné a turistické zájmové činnosti
- Pestrost činností
- Základní struktura kroužku – zájmové činnosti
- Zájmová činnost
- Výchovné působení v zájmových činnostech
- Příprava na setkání týmu 2.
- Příprava na setkání týmu 1.
- Rozhodování, Motivy těžkostí při spolupráci
- Ztráta zájmu a nerozhodnost
- Destruktivní konflikt
- Dynamiky v týmu, Konflikt
- Podmínky spolupráce 3. část
- Podmínky spolupráce 2. část
- Podmínky spolupráce 1. část
- Dobře fungující tým 2. část
- Dobře fungující tým 1. část
- Tým
- Týmová práce
- Výchova a význam skupiny
- Animátor demokratický, Animátor liberální
- Animátor ve skupině, Animátor autoritativní:
- Charakteristika animační metody
- Animace jako výchovná metoda
- Modely ve výchovné praxi 2. část
- Modely ve výchovné praxi 1. část
- Výchovný moment
- Definice – postoj,názor, přesvědčení
- Výchova mimo vyučování 2.
- Výchova mimo vyučování 1.
- Sebreflexe pokračování, shrnutí
- Sebereflexe
- Objektivnost
- Osobnost a úloha vychovatele Vychovatel je člově…
- Zdravé dítě
- Význam vztahu ve výchovné práci
- Jak budovat dobrý vztah
- Metodika zájmových činností 2.
- Metodika zájmových činností 1.
- HLAVNÍ SMĚRY ANDRAGOGICKÝCH TEORIÍ 2.
- HLAVNÍ SMĚRY ANDRAGOGICKÝCH TEORIÍ 1.
- STRUKTURALISTICKÁ TEORIE HABITU, BIOGRAFICKÉ METO…
- Teorie vědění, SOCIÁLNĚ – EKOLOGICKÝ PŘÍSTUP
- Koncepce životního světa, Etnometodologie, Koncepc…
- TEORIE ZAMĚŘENÉ NA ŽIVOTNÍ SVĚT, KAŽDEDENNÍ VĚDĚNÍ…
- SOCIALIZAČNÍ TEORIE A VZDĚLÁVNÍ DOSPĚLÝCH, SYMBOL…
- 2. ZÁKLADNÍ SMĚRY V TEORII VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH
- Čtyři roviny učení v andragogice
- Andragogika úvod, hlavní a základní směry
- VÝCHOVA SKRZE SPORT, VÝCHOVNÁ ÚLOHA TRENÉRA 10.
- VÝCHOVA SKRZE SPORT, VÝCHOVNÁ ÚLOHA TRENÉRA 9.
- VÝCHOVA SKRZE SPORT, VÝCHOVNÁ ÚLOHA TRENÉRA 8.
- VÝCHOVA SKRZE SPORT, VÝCHOVNÁ ÚLOHA TRENÉRA 7.
- VÝCHOVA SKRZE SPORT, VÝCHOVNÁ ÚLOHA TRENÉRA 6.
- VÝCHOVA SKRZE SPORT, VÝCHOVNÁ ÚLOHA TRENÉRA 5.
- VÝCHOVA SKRZE SPORT, VÝCHOVNÁ ÚLOHA TRENÉRA 4.
- VÝCHOVA SKRZE SPORT, VÝCHOVNÁ ÚLOHA TRENÉRA 3.
- VÝCHOVA SKRZE SPORT, VÝCHOVNÁ ÚLOHA TRENÉRA 2.
- VÝCHOVA SKRZE SPORT, VÝCHOVNÁ ÚLOHA TRENÉRA 1.
- ZAŘÍZENÍ PRO VČ DĚTÍ A MLÁDEŽE – ÚSTAVNÍ A OCHRANN…
- ZAŘÍZENÍ PRO VČ DĚTÍ A MLÁDEŽE – PREVENTIVNĚ VÝCHO…
- ZAŘÍZENÍ PRO VČ DĚTÍ A MLÁDEŽE – SDRUŽOVÁNÍ DĚTÍ A…
- ZAŘÍZENÍ PRO VČ DĚTÍ A MLÁDEŽE – ŽS, ZUŠ, JŠ, ORGA…
- ZAŘÍZENÍ PRO VČ DĚTÍ A MLÁDEŽE – DOMOVY MLÁDEŽE
- ZAŘÍZENÍ PRO VČ DĚTÍ A MLÁDEŽE – STŘEDISKA VOLNÉHO…
- ZAŘÍZENÍ PRO VČ DĚTÍ A MLÁDEŽE – ŠKOLNÍ KLUBY
- ZAŘÍZENÍ VOLNÉHO ČASU – ŠKOLNÍ DRUŽINY – ČINNOSTI
- ZAŘÍZENÍ VOLNÉHO ČASU – ŠKOLNÍ DRUŽINY
- ZAŘÍZENÍ PRO VČ DĚTÍ A MLÁDEŽE 2. ČÁST
- ZAŘÍZENÍ PRO VČ DĚTÍ A MLÁDEŽE 1. ČÁST
- REFORMY V RAKOUSKÉM ŠKOLSTVÍ ZA DOBY MARIE TEREZIE…
- REFORMY V RAKOUSKÉM ŠKOLSTVÍ ZA DOBY MARIE TEREZIE…
- REFORMY V RAKOUSKÉM ŠKOLSTVÍ ZA DOBY MARIE TEREZIE…
- JOHAN HEINRICH PESTALOZZI 2.
- JOHAN HEINRICH PESTALOZZI 1.
- JEAN JACQUES ROUSSEAU 3.
- JEAN JACQUES ROUSSEAU 2.
- JEAN JACQUES ROUSSEAU 1.
- VÝZNAM A MOŽNOSTI PARTICIPACE DĚTÍ A MLÁDEŽE VE VČ…
- VÝZNAM A MOŽNOSTI PARTICIPACE DĚTÍ A MLÁDEŽE VE VČ…
- VÝZNAM A MOŽNOSTI PARTICIPACE DĚTÍ A MLÁDEŽE VE VČ…
- VÝZNAM A MOŽNOSTI PARTICIPACE DĚTÍ A MLÁDEŽE VE VČ…
- VÝZNAM A MOŽNOSTI PARTICIPACE DĚTÍ A MLÁDEŽE VE VČ…
- VÝZNAM A MOŽNOSTI PARTICIPACE DĚTÍ A MLÁDEŽE VE VČ…
- VÝZNAM A MOŽNOSTI PARTICIPACE DĚTÍ A MLÁDEŽE VE VČ…
- VÝZNAM A MOŽNOSTI PARTICIPACE DĚTÍ A MLÁDEŽE VE VČ…
- VÝZNAM A MOŽNOSTI PARTICIPACE DĚTÍ A MLÁDEŽE VE VČ…
- SPECIFICKÉ METODY PVČ 6.
- SPECIFICKÉ METODY PVČ 5.
- SPECIFICKÉ METODY PVČ 4.
- SPECIFICKÉ METODY PVČ 3.
- SPECIFICKÉ METODY PVČ 2.
- SPECIFICKÉ METODY PVČ 1.
- POJEM REKREOLOGIE, TEORIE REKREAČNÍ TĚLESNÉ VÝCHOV…
- POJEM REKREOLOGIE, TEORIE REKREAČNÍ TĚLESNÉ VÝCHOV…
- POJEM REKREOLOGIE, TEORIE REKREAČNÍ TĚLESNÉ VÝCHOV…
- POJEM REKREOLOGIE, TEORIE REKREAČNÍ TĚLESNÉ VÝCHOV…
- POJEM REKREOLOGIE, TEORIE REKREAČNÍ TĚLESNÉ VÝCHOV…
- DOSPĚLÝ V ANDRAGOGICE A PVČ – hlavní důvody dalšíh…
- DOSPĚLÝ V ANDRAGOGICE A PVČ – učení
- DOSPĚLÝ V ANDRAGOGICE A PVČ – dopady na individuál…
- DOSPĚLÝ V ANDRAGOGICE A PVČ – základní pojmy v ped…
- DOSPĚLÝ V ANDRAGOGICE A PVČ
- RODINA A NÁHRADNÍ RODINNÝ VÝCHOVA – ústavy
- RODINA A NÁHRADNÍ RODINNÝ VÝCHOVA – ústavní výchov…
- RODINA A NÁHRADNÍ RODINNÝ VÝCHOVA – charakteristik…
- RODINA A NÁHRADNÍ RODINNÝ VÝCHOVA – neúplné rodiny…
- RODINA A NÁHRADNÍ RODINNÝ VÝCHOVA – modely rodiny,…
- RODINA A NÁHRADNÍ RODINNÝ VÝCHOVA – rodina
- HLAVNÍ PŘÍSTUPY, METODY A TENDENCE V ROZVOJI SOCIÁ…
- HLAVNÍ PŘÍSTUPY, METODY A TENDENCE V ROZVOJI SOCIÁ…
- HLAVNÍ PŘÍSTUPY, METODY A TENDENCE V ROZVOJI SOCIÁ…
- HLAVNÍ PŘÍSTUPY, METODY A TENDENCE V ROZVOJI SOCIÁ…
- HLAVNÍ PŘÍSTUPY, METODY A TENDENCE V ROZVOJI SOCIÁ…
- POČÁTKY A PŘÍČINY VZNIKU SOP, ZÁKLADNÍ POJMY 5.
- POČÁTKY A PŘÍČINY VZPONIKU SOP, ZÁKLADNÍ POJMY 4.
- POČÁTKY A PŘÍČINY VZNIKU SOP, ZÁKLADNÍ POJMY 3.
- POČÁTKY A PŘÍČINY VZNIKU SOP, ZÁKLADNÍ POJMY 2.
- POČÁTKY A PŘÍČINY VZNIKU SOP, ZÁKLADNÍ POJMY 1.
- STRUKTURA SCHŮZKY ZÁJMOVÉHO ÚTVARU
- ORGANIZAČNÍ FORMY ZÁJMOVÝCH ČINNOSTÍ
- Zájmové činnosti
- ZÁSADY VEDENÍ ZÁJMOVÉHO ÚTVARU
- JAN ÁMOS KOMENSKÝ – 4. část
- JAN ÁMOS KOMENSKÝ – 3. část
- JAN ÁMOS KOMENSKÝ – 2. část
- JAN ÁMOS KOMENSKÝ – 1. část
- VÝCHOVA NEFORMÁLNÍ 2.
- VÝCHOVA NEFORMÁLNÍ 1.
- FORMÁLNÍ, NEFORMÁLNÍ A INFORMÁLNÍ VÝCHOVA
- Výchovné a vzdělávací činnosti mimo vyučování, Seb…
- Výchovné a vzdělávací činnosti mimo vyučování – fc…
- Výchovné a vzdělávací činnosti mimo vyučování – zá…
- Výchovné a vzdělávací činnosti mimo vyučování
- ANALÝZA A PREVENCE SOCIÁLNĚ PATOLOGICKÝCH JEVŮ – p…
- ANALÝZA A PREVENCE SOCIÁLNĚ PATOLOGICKÝCH JEVŮ – p…
- ANALÝZA A PREVENCE SOCIÁLNĚ PATOLOGICKÝCH JEVŮ
- Pedagogika zážitku – Outward Boudu 2.
- Pedagogika zážitku – Outward Boudu 1.
- Pedagogika zážitku 2. část
- Pedagogika zážitku
- Shrnutí:
- Zvyšuje-li se motiv.napětí …
- Abraham Maslow
- Potřeba
- 3. KOGNITIVNÍ MODEL
- HODNOTA = to, (objekty, aktivity, situace) co může…
- 9. MOTIVACE
- SHRNUTÍ:
- Ross Buck
- Podobně jako výše.
- 10. Projekční části mozk.kůry
- Emoční citlivost
- Afekt, nálada a vášeň jsou základní …
- ZÁKLADNÍ EM. , …
- Výrazné fyziologické změny
- 8. EMOCE
- Nutno rozlišovat řeč a jazyk.
- 4-5 let – období dětských fantazmat
- Ulpívavé myšlení – člověk se …
- Individuálně specifická…
- Individuální vlastnosti myšlení:
- Dedukce – aplikace obecného poznatku, …
- Myšlenkové operace:
- 2. Definování problému
- Sylogystické uvažování
- Způsoby využití myšlení:
- Zdroj:
- Poruchy paměti
- Kognitivní mapy
- 3) Dlouhodobá paměť
- Druhy paměti
- Procesy v paměti (dva na sobě závislé)
- Umožňuje uchovávání různých informací
- Shrnutí:
- c) Pestrost a zajímavost učebního materiálu
- Faktory ovlivňující průběh učení:
- Učení plní funkci přizpůsobování se organismu
- Formy učení:
- Druhy učení :
- 2. Poznávací …
- 5. Učení
- Shrnutí:
- Pozornost lze charakterizovat z hlediska její:
- Stavy vědomí
- Poruchy vědomí:
- Změny vědomí:
- 4. VĚDOMÍ, ZMĚNĚNÉ STAVY VĚDOMÍ
- SHRNUTÍ:
- Sociální podmíněnost vnímání
- 4. princip uzavřenosti a dobrého tvaru
- Filozofický základ v Huserlově fenomenologii…
- VNIMÁNÍ OVLIVŇOVÁNO
- SNĚNÍ DENNÍ
- POČITEK, VJEM, PŘEDSTAVA, FENOMENÁLNÍ SVĚT
- Receptory uloženy v chuťových pohárcích …
- Akomodace oka
- e) Sklivec
- d) Sítnice
- Stavba oka :
- d) Rovnovážný
- c) Vnitřní – oválné okénko
- b) Zaznamenávající natažení
- Smyslové buňky čili receptory reagují …
- FYZIOLOGIE
- VÁGNEROVÁ, M., Základy psychologie.
- FENOTYP
- Socializace
- EXTENZE HOMEOSTÁZY
- 5. NS podmiňuje i někt.vlastnosti osobnosti a psyc…
- Závislost psychiky na NS
- NEURON
- Pravá hemisféra
- Asociační oblasti
- 4) Mezimozek ((diencephalon)
- Mozek
- a) NS
- VÁGNEROVÁ, M. Základy psychologie.
- 8. Psychoanalytický
- Teoretické přístupy v psychologii
- Zdravotnická (klinická) psychologie …
- Diferenciační psychologie studuje především …
- Ontogenetická (vývojová) psychologie studuje …
Mohlo by se vám líbit...