Dobře fungující tým 1. část
Dobře fungující tým 1. část
Dobře fungující tým zajišťuje:
– záruku (jistotu) dlouhodobého výchovného působení
– bohatství názorů, což přináší větší přínos do výchovného působení ( různost povah, citlivost, dynamičnost…)
– objektivnější pohled, každý to vidí ze svého určitého pohledu
– sdílení problému určitého jedince dovolí, aby se vychovatel mohl poradit a konfrontovat s druhými ( v týmu); problém se tak může stát výzvou k dalším krokům ve výchovném procesu..atd.
Spolupráce
Spolupráce patří k důležitým prvkům týmové práce, je téměř podstatou našeho výchovného působení. Výchova totiž přesahuje jednotlivce, protože vyžaduje množství různorodých zásahů, které ale směřují k jednomu cíli.
Můžeme se nechat inspirovat některými technikami či zkušenostmi, ale nesmíme se u nich zastavit. Nejde nám jen o využití schopností a talentů každého z nás a o jejich nejvýhodnější zapojení do práce týmu, ale i o vzájemný růst, o formaci a růst těch, které nám Pán svěřil.