Činnosti frekventantů
Činnosti frekventantů. Základní činností frekventanta je studium podle peda¬gogických dokumentů a vyžádaných doporučení. O konzultace a prověrky stu¬dia se frekventant hlásí sám.
Povinnosti a práva frekventantů. Řídí se zvláště projektem studia. Zařazení do normovaného sebevzdělávání je dáno následujícími podmínkami:
– souhlasem pracovníka,
– delegací pracovníka organizací,
– předložením průvodního listu pracovníka vysílající organizace,
– přijetím pracovníka přijímající komisí.
Činnosti frekventantů. Studium frekventanta je možné za podmínek:
– plnění studijních úkolů podle projektu,
– kladné hodnocení výsledků studia.
Ukončení studia je možné:
– splněním studijních povinností a projednáním výsledků studia v komisi,
– odchodem z rozhodnutí frekventanta,
– odvoláním frekventanta vysílající organizací,
– vyřazením frekventanta z rozhodnutí zřizovatele.
Proces řízeni normovaného sebevzdělávání a jeho nástroje. Normované se¬bevzdělávání se organizačně člení do etap, jimž odpovídají i příslušné nástroje řízení činnosti pedagogického sboru a frekventantů. Vstupní etapa je vymezena personálními dokumenty, které předkládá vysílající organizace, studijní a vý¬stupní etapa je vymezena pedagogickými dokumenty, které zpracovává zřizo¬vatel.
Dílčí etapy průběhu studia. Tyto etapy jsou tři – vstupní, studijní a výstupní. Vstupní etapa se člení na předložení návrhu, na zařazení pracovníka do stu¬dia, na přijímací řízení a na vstupní instruktáž. K řízení průběhu této etapy slou¬ží individuální plán osobního rozvoje pracovníka a návrh na jeho zařazení, před¬kládaný vysílající organizací.
Součástí navrhuje požadovaný profil absolventa a průvodní list s úplnou per¬sonální charakteristikou. Přijímací řízení probíhá komisionelně a jeho závěrem je přijetí (zamítnutí) předkládaných návrhů vysílající organizace. Po přijíma¬cím řízení následuje vstupní instruktáž frekventanta.